記得點進來,下面有歌詞唷!^^

 

 

 

 

這首歌真的很好聽~以下歌詞唷!

 

I can almost see it
我快看到了

 

That dream I’m dreaming but
我一直在夢想的那個夢,但是

 

There’s a voice inside my head sayin,
有個聲音在我腦裡說

 

You’ll never reach it,
你不可能達成的

 

Every step I’m taking,
我走的每一步

 

Every move I make feels
每一步都趕到

 

Lost with no direction
迷失地沒有方向

 

My faith is shaking but I
我的信念在動搖,但我

 

I gotta keep  trying
我得一直試下去

 

Gotta keep my head held high
我得帶著信心

There's always gonna be another mountain
一山還有一山高

 

I'm always gonna wanna make it move
我一定要愚公移山

 

Always gonna be an up-hill battle
總是一個艱難的戰鬥

 

Sometimes I'm gonna have to lose
我有時候還是會輸的

 

Ain't about how fast I get there
重點不在於我多快到達終點

 

Ain't about what's waiting on the other side
不在於另一頭等著我的是什麼

 

It's the climb
重要的是翻山越嶺的過程



The struggles I’m facing
我面對的艱辛

 

The chances I’m taking
我把握的機會

 

Sometimes might knock me down but
有時候會打擊我,但是

 

No I’m not breaking
我不會被打敗

 

*I may not I know it
我知道我不會
But these are the moments that
但這些瞬間
I’m gonna to remember most yeah
都會是我最好的回憶
Just gotta keep going
只要繼續下去
And I, I gotta be strong
而我會變得更堅強
Just keep pushing on
繼續撐下去
Cause...
因為...

 

There's always gonna be another mountain
一山還有一山高
I'm always gonna wanna make it move
我一定要愚公移山
Always gonna be an up-hill battle
總是一個艱難的戰鬥
Sometimes I'm gonna have to lose
我有時候還是會輸的
Ain't about how fast I get there
重點不在於我多快到達終點
Ain't about what's waiting on the other side
不在於另一頭等著我的是什麼
It's the climb
重要的是翻山越嶺的過程

Keep on moving
繼續走下去
Keep climbing
繼續翻越
Keep the faith baby
記住自己的信念
It’s all about
重要的是
It’s all about
重要的是
The climb
翻山越嶺的過程
Keep the faith
記住自己的信念
Keep your faith
記住你的信念

 

###

我很喜歡聽國外的歌曲,原因是

歌曲中,不完全是愛情的!

有親情、有友情、有愛情、有自己。

不論是生活化的、還是種種抒發心情的

都非常的棒!

這首,就非常的正面

很好聽,歌詞又很有涵義呢!你說呢?^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    戀 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()